Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 5 augusti 2010

Trött, slut och helt färdig!!

Wow, vilken dag jag har haft! :D Trots att jag är såå himla trött så sitter jag här med ett stort leende på läpparna!

Dagen fick en rivstart när hon som skulle komma kl 10.00 för en PSYCH-K-balansering ringde och sa att hon nog inte kunde komma - hennes bil låg nämligen i diket en bit härifrån! Hon hade åkt för långt och skulle vända genom att backa in på en grusplan men missbedömt hur brett det var och åkt ner i diket med bilens bakände! Som tur var blev hon inte skadad!
Jag slängde in mig i min bil och åkte till där hon var och tillsammans letade vi upp en kille med traktor som hjälpte henne att dra upp bilen - som var mirakulöst oskadd (så vitt vi kunde se)! Sen åkte vi hem till mig och PSYCH-K-balanserade ända tills den här killen jag berättade om igår kom inkörande på gårdsplanen med sin motorcykel!

"Den här killen" som kom heter Ola Björkman, håller till i Västerås och Stockholm och håller på med Tankefältsterapi (Tft) och blodanalys bl a.
I 3½ timme pratade vi och jag gjorde några PSYCH-K-balanseringar med honom och Ola tog blodprov på mig för en blodanalys och gjorde en Tft-behandling på mig! Svaret på blodanalysen får jag om några dagar - det ska verkligen bli spännande!

Förutom att det var intressant att prata och byta erfarenheter och metoder med Ola så var det också jätteroligt - vi skrattade båda en hel del! :D
Tack för att du kom hit, Ola! You made my day!! :D

Så som ni förstår så har denna dag känts som en riktigt bra dag; spännande, givande och rolig! Inte konstigt att jag är så trött!

Men innan jag somnar med pannan på tangentbordet så ska ni få Olas hemsideadress:
http://www.tft.se/

God Natt på er allihopa!!

Anneli.

3 kommentarer:

Maria sa...

Just det, det har jag inte tänkt på! Nej, jag brukar faktiskt inte dricka det så ofta, eller jo på morgonen. Men igår gjorde jag det för jag hällde upp vatten i en tillbringare när det var så varmt. :)

Lesly Valencia sa...

Haha ja eller hur det hade varit bra med en döskalle på. men tyvärr är det så. Många frukter och grönsaker plockas omogna och får mogna i en lastbil på väg till nästa land. Det är galet hur maten behandlas. Och inte snacka om djur kött... :P

Anneli Sjögren sa...

Maria: Ja, citronvatten är jättegott och jag kom just på vad min tandläkare sa: Drick det med sugrör så gör det mindra skada på tänderna! :D

Lecly: P g a att frukt och grönt plockas omogna så är näringen inte ens i närheten av vad det är när man plockar dem mogna!! Och inte smaken heller!!
Vad gäller djurtransporter så saknar jag ord!! Det är föör fruktansvärt!! Tack och lov att jag är vegetarian!!