Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 26 mars 2011

Sommartid!

Egentligen är jag för trött för att blogga, men jag skrev ju inget igår...!! Inte för att det är nån "lag" på att man måste blogga med vissa intervall... men det är ju så KUL!!! :D

Att kopplas loss från Holter-EKG:t var helt odramatiskt och nu återstår bara att vänta på vad läkaren har att säga om det! Jag hade några jobbiga "hjärtrusningar" som blev registrerade och funderar lite på vad läkaren kommer rekommendera mig att göra...! Förmodligen höja dosen på medicinen..! Men jag tänker prova den där alternativmedicinen som jag har berättat om först!!

Kommer ni ihåg att ställa om klockan innan ni går och lägger er?? Inatt införs ju sommartid - trots att våren knappt kommit igång...! Men det låter lovande.... smaka på det.... "Sommartid"... Aaaah!! :D

Med den positiva tanken ska jag ställa om mina klockor och gå och lägga mig!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: