Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 24 mars 2011

Holter-EKG

Imorse var jag iväg till Avesta lasarett för att bli kopplad till ännu ett Holter-EKG, dvs en 24-timmarsregistrering. Det är 3:dje gången nu! Denna gång är det för att registrera hur hjärtat beter sig med de nya medicinerna. Jag har haft jättejobbiga hjärtklappningar - särskilt om nätterna, så medicinen gör definitivt inte sitt jobb!! Misstänker att läkarna kommer säga att jag ska höja dosen...!
MEN: Anneli Da Motvallskäring kommer att försöka stå emot det om det går, för nu känns det som att det är dags att prova det som den "kloka gubben" jag ringde i början/mitten av december rekommenderade! Jag har allting hemma nu och en kompis som är Naprapat kanske ska hjälpa mig med kotorna i ryggen som "kloka gubben" sa att jag behöver rätta till.

Natten mellan den 15 och 16 december skrev jag det inlägget. Klicka HÄR så kommer ni till det!

Nu är det läggdags för motvallskäringar!! Ska ju upp tidigt för att åka in till lasarettet och koppla loss Holter-EKG:t imorgon!! Natti, natti!! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: