Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 31 juli 2011

Blåbärsfrukost!

Min fantastiske man har varit ute i skogen och plockat blåbär, och gissa vad undertecknad fick till frukost...?
En STOR kopp té, en bit av kryddbrödet jag bakade igår med smör och ost på, och BLÅBÄR med grädde! Smaskens!! :D
Här ovan ser ni ett kort som jag tog för bara några minuter sen på Teylas kattungar. De har redan blivit 5 veckor - men inte ännu fattat vad den blå lådan är till för...! He he he...!
De har börjat äta riktig mat som komplement till mamma-mjölken, och då börjar det verkligen bli dags att komma på att den kanske ändå inte är till för att sova i...!! :D
Men det kommer...!!

Vill ni se fler kort på våra katter så kan ni gå in på:

Anneli.

2 kommentarer:

Lena sa...

Kattungar är ju för söta! Har fått ta hand om ett par fast betydligt äldre. Men de är så söta och goa.

Anneli Sjögren sa...

:D Ja, vad vore livet utan katter? Mycket tråkigare, helt klart!! Och kattungar är ju bara fööör ljuvliga!! Utom när de river ner mina krukväxter...!! :P