Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 1 augusti 2011

Soliga måndag!

Soliga måndag - härliga måndag!
Efter en natts ovanligt skön sömn, "snäll" våg (7 hg ner!!!), en härlig dusch där jag pysslade om mina fötter lite extra, god frukost och löftet om en riktigt trevlig måndagskväll, måste jag säga att livet känns lite extra härligt idag!! :D
Vad kommer kvällen att bjuda på då? Jo; Meditation och Medial Utvecklingscirkel i lokalen! :D
Om bara en liten stund ska jag åka in till stan och handla till fikat ikväll + dra en dammsugare över golven så det blir lite fint tills deltagarna kommer.
Jag har tagit kort på de allra sista Jasminblommorna för denna sommar. Jasminbusken/trädet står utanför Martins rum och korten är tagna från hans fönster.
Om 2 veckor och 2 dagar tar sommarlovet slut och skolan börjar igen. Jag fattar inte hur fort sommaren har gått!! DET GÅR FÖR FORT!!!
(Fort, någon!!! Var är bromsen???)

Nä, nu ska jag sätta fart och komma iväg!!
Ha en underbar dag kära bloggläsare!! ♥

Anneli.

4 kommentarer:

Lesly Valencia sa...

Ja feber är ju obalans i kroppens temperatur så det är lite svårt att fråga personen om han fryser eller är varm. Kommer i de flesta fallen att vara tvärtom. hehe

Ja jag gick fram till henne och sa att jag sett henne på youtube som "tiarafeministen" Sen berättade att jag var din bloggkompis :) Tog ett kort som jag har laddat upp om det är ok för henne?

Kramar

Anneli Sjögren sa...

Det är jag säker på att hon är OK med!! Hon är ju liksom en "offentlig person" och florerar både på bild och videoklipp både här och där!! :D
Kram!!

Vera sa...

Åh, jag älskar jasminblommor och dess doft! Jättevackra Anneli! Kram, karma och kärlek

Anneli Sjögren sa...

Tack Vera!! Jag älskar också Jasmin! Men Scheresminbusken jag har (och som slutade blomma för länge sen) luktar ÄNNU godare!! Skrev om det i ett annat blogginlägg:
http://anneli-in-da-house.blogspot.com/2011/06/fyra-blommor-och-en-begravning.html