Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 26 augusti 2011

Glad och tacksam!

"Time is perishable; it cannot be saved. It can only be spent in different ways."
- Brian Tracy

"Tiden är förgänglig; den kan inte sparas. Den kan bara användas på olika sätt."

Tiden är det dyrbaraste vi har. Det mest värdefulla vi kan ge till någon annan människa är att ge av vår tid.

Ovanstående är skrivet av Lizelotte som har bloggen "Tankeglad", och det fick mig att tänka på er kära läsare!
Jag tänker på hur glad och tacksam jag är för att ni tar av er tid för att stanna till här och läsa det jag skriver. (Och ÄNNU gladare och mer tacksam blir jag när ni kommenterar!! :D )

Att ge någon av sin tid är verkligen en av de finaste sakerna man kan ge till någon!

Nu ska jag ge mina barn lite tid genom att laga middag tillsammans med Adrian och sen umgås med dem medan vi avnjuter måltiden. :D

Vad vi ska laga?? Vet faktiskt inte...! Men om det finns spenat i frysen så tror jag att det blir spenatpaj eller nåt! :P

Anneli.

Inga kommentarer: