Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 18 januari 2012

Hallonomelette!!!

Idag har vi haft möte - vi i det Sociala företaget. Katta och Nettan kom tidigare så att vi skulle hinna meditera innan vilket vi också gjorde!! Det är så härligt att meditera - speciellt tillsammans med andra!!
Mötet gick bra, men inget nytt har hänt... Vi väntar fortfarande på besked från "kommungubbarna" om/hur/när de kan hjälpa oss igång...!
Vi har i alla fall bestämt oss för att söka projektpengar från Framtidsbanken en gång till och hoppas på att de tar sitt förnuft till fånga och säger JA denna gång!! Ansökan ska vara inne nån gång i februari så än är det är ingen större brådska med det.

Men nu över till nånting helt annat:
Jag har åter igen bestämt mig för att försöka äta mera ägg, men ni som följt min blogg ett tag vet ju vad jag tycker om smaken av ägg - VIDRIG!!!! :-(
Men imorse hittade jag på en frukostomelette som vart riktigt god!!
Receptet lägger jag ut på min matblogg!! :D
Klicka HÄR så kommer ni till den och till receptet!!
Smaklig frukost!!

Anneli.

Inga kommentarer: