Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 16 januari 2012

Hemma igen!

Nu sitter jag i min egen soffa här hemma. Borta bra men hemma bäst!!
Trött är jag - så att ögonen nästan går i kors, men jag har ju inte så långt till sängen härifrån soffan!! :P

Jag var ju på Arbetsförmedlingen idag, som jag skrev igår att jag skulle. Nu har jag fått en ny handläggare (igen...) och det var förstås honom jag fick träffa.

Egentligen skulle jag bli inskriven i jobb- och utvecklingsgarantin från och med imorgon, men eftersom det är så nära i tid att vi ska få besked från kommunen om de kommer att köpa "samhällstid" av oss (=Södra Dalarnas Serviceteam) så förlängde han det jag går på nu till den 10 mars! Ingen förändring då!! Än...!

Så nu är det bara att hålla tummarna för att "kommungubbarna" kommer fram till en bra lösning vad gäller att hjälpa igång vårt Sociala företag!! Då slipper jag ju Arbetsförmedlingen vilket vore sååå himla skönt!!
Fortsättning följer...!!

Eftersom jag inte var hemma imorse så blev det ingen vägning för min del, men det ska jag råda bot på imorgon bitti!!
Så tills imorgon; Adios!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: