Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 14 januari 2012

Nu börjar jag bli nervös...

Befinner mig i Grangärde hos min bästaste bästa tvillingsyrra!
Imorgon ska jag ha en liten seans här hos henne!
Är redan nervös...!!
Alltid innan jag har en seans så tänker jag: "VARFÖR utsätter jag mig för detta en gång till??? VARFÖR"???
Jag är alltid så nervös innan en seans!! Och sen brukar det gå hur bra som helst...!! :P

Men det är lite läskigt att inte ha nån kontroll... Inte för att man nånsin har nån kontroll egentligen, men man har åtminstone illusionen av att man har det!! Men inte när man har seans...!! Det är experimentell verkstad varje gång!!

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag åtminstone är så utsövd jag kan!!
Natti natti!!

Anneli.

Inga kommentarer: