Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 17 juli 2016

Mer körsbärspaj åt folket!

Om en liten stund kommer ett par kompisar hit på fika och jag har förberett lite smaskens till oss!
Av körsbären Rosali och jag plockade hemma hos henne har jag nu gjort en körsbärspaj! Ja, man ser ju inte körsbären eftersom de är gömda under ett täcke av "typ smuldeg", men jag lovar att de är där! Vartenda ett av dem!
Som vanligt när jag får gäster och ska bjuda på nåt så improviserar jag istället för att gå efter ett recept, så jag hoppas att pajen är god!
Snart får vi veta! :o)
Spänningen är oliiidlig!! ;o)

Men så att... här har inte jag tid att sitta! Jag ska ut i köket och mala kaffe så det är klart till mina gäster kommer! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: