Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 12 juli 2016

Panik och paket

Nu börjar paniken smyga sig på mig på allvar! HUR ska jag orka och hinna och komma ihåg allt jag behöver packa! Och hur ska allt få plats...? Hjääälp!

Och här sitter jag och skriver ett blogginlägg när jag egentligen borde se till att få allting nerpackat! Hur tänker jag???

Så här tänker jag: jag pallar inte att fara runt som ett skållat troll hela tiden! Jag blir alldeles snurrig i huvudet! Dessutom behöver jag sitta ner och vila mina fötter mellan varven, för annars dröjer det inte länge förrän jag inte kan stå och gå alls! Och om jag ändå behöver sitta en stund så kan jag lika gärna skriva ett blogginlägg!
Och så har mitt paket från Adlibris kommit, och jag lovade ju att visa er vad jag beställt!
Ni trodde väl inte att jag skulle åka till Stockholm och vara borta i 3 veckor utan att ta med mig målargrejor?!? Men: Jag tar inte med mig den nya målarboken, för jag har så mycket kvar av den gamla! Att jag ens köpte en till målarbok beror på att Adlibris hade ett paketerbjudande på målarbok + färgpennor. Det stora paketet med färgpennor och målarboken kom som ett paket, och metallic-färgpennorna köpte jag extra! Dem ska det bli extra spännande att färglägga med! :o)

Sen köpte jag en sak till när jag ändå var inne på Adlibris, nämligen denna:
Jag blev rekommenderad att läsa - och praktisera - den av en kompis, och på Adlibris fanns den i pocket för ynka 42 kronor, så då slog jag till! :o) Vad gör man inte för att förbättra sin hälsa!?!

Men nu har jag suttit tillräckligt länge! Packningen packar sig inte själv, så det är bäst jag sätter lite fart igen!
Nästa blogginlägg blir från Stockholm, men förmodligen inte förrän tidigast på fredag, för jag har antagligen inte tillgång till internet förrän då. Men det märker ni!

Prenumerera gärna på bloggen om ni inte redan gör det, så missar ni ingenting!

Anneli.

Inga kommentarer: