Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 31 juli 2016

Älskade ungar! ♥

Igår hade jag finbesök här i Hammarbyhöjden! Jag fick nämligen besök av min näst yngsta son Martin och hans flickvän Rebecca! Glad som en lärka i skyn var jag! :o) Det blir ju inte så ofta vi träffas tyvärr...! Men igår gjorde vi, och jag njöt i fulla drag!
Min äldsta son Rickard skulle också kommit egentligen, men han sköt upp besöket till på måndag (imorgon alltså). Synd på ett vis (för att brorsorna inte fick träffa varandra), men jag får ju njuta två dagar istället!! :o)

Innan Martin och Rebecca åkte hem så gick vi till en Indisk restaurang och käkade middag, och det var såååå gott!
Vi Sjögrenar ääälskar verkligen Indisk mat, och som ni kan se så gick ingenting till spillo:
Det var snudd på att vi slickade tallrikarna... :P Men kan man ju inte bära sig åt på restaurang, så vi lät bli! ;o)

Idag är planen att jag ska på "hemligt uppdrag", och vad det är får ni se imorgon!
Stay tuned folks! (Prenumerera på blogginläggen vetja!)

Anneli.

Inga kommentarer: